Practică judiciară (Prestarea defectuoasă sau lipsa prestării serviciilor contractate cu întreprinderile de telefonie mobilă, internet etc.) - cazul 2
Prin acțiunea formulată, reclamanta, în contradictoriu cu VODAFONE ROMANIA SA, solicită anularea contractului de furnizare servicii de comunicații electronice POS 1xxxxx și a anexelor la contract încheiate între subscrisa și Vodafone România S.A. („Vodafone“) pentru eroare esențială.
Reclamanta arată că la data de 19 septembrie 2012, a semnat contractul POS nr. 1xxxxxxx (anexa nr. 1) cu Vodafone România SA, pentru furnizare servicii de comunicații electronice, costul total al pachetului înscris în contractul sus-menționat fiind de 61.18 EURO.
Ulterior, a primit prin maill spre semnare o anexă la contract, la rubrica Abonament lunar era trasă o liniuță iar la rubrica IP Publica statica alocata era trecut: 21323370198, (anexa nr. 2) ca apoi să i se comunice aceeași anexă la contract dar cu ștersături: la rubrica Abonament lunar este trecut: 3 euro, fiind evident că s-a șters liniuța ce era anterior, iar la rubrica IP Publica statica alocata era șters acel număr anterior menționat (Anexa nr. 3). Această activitate de ștergere și de suprascriere este evidentă.
Prin Sentința civilă nr. 7077/2015 pronunțată în ședința publică din 07.05.2015, rămasă definitivă prin neapelare, Judecătoria Timișoara admite cererea formulată.
Alte practici judiciare
- Practică judiciară (Litigii privind dreptul muncii) - cazul 2
- Practică judiciară (Litigii privind dreptul muncii) - cazul 1
- Practică judiciară (Contractul de vânzare-cumpărare) - cazul 2
- Practică judiciară (Contractul de vânzare-cumpărare) - cazul 1
- Practică judiciară (Prestarea defectuoasă sau lipsa prestării serviciilor contractate cu întreprinderile de telefonie mobilă, internet etc.) - cazul 3